Tussendoortjes - Herbalife coach Schoonhoven - Marijke Meijer
15925
post-template-default,single,single-post,postid-15925,single-format-standard,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-3,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

Tussendoortjes

Tussendoortjes

De meest gestelde vraag omtrent Herbalife is met zekerheid: “Wat zijn gezonde tussendoortjes?” Daarom heb ik een lijst voor je gemaakt:

Herbalife proteïne reepjes
Herbalife tomatensoep
Herbalife geroosterde sojaboontjes
een handje ongebrande noten
caloriearme bouillon
plakjes komkommer met bijvoorbeeld vis, kaas, ei, hüttenkäse, kip of zalm/tonijn uit blik op waterbasis
stukken tomaat met hüttenkäse, klein beetje zout en peper en bijvoorbeeld peterselie of bieslook
stukken tomaat met peper, zout en Zwitserse kaas bestrooien
20+ kaas, plakjes rookvlees of kipfilet, rosbief
gekookt ei. Zo of omwikkeld met rookvlees
schaaltje magere yoghurt
rauwe worteltjes, komkommer, bleekselderij, radijs met of zonder sausje van magere yoghurt (knoflook, iets ketjap en tuinkruiden)
halve shake bij honger
glas tomatensap
snacktomaatjes
appel of een ander stuk fruit (niet te veel bananen of druiven)
tapasstokjes en daarop rijgen cherrytomaatje, bolletje mozzarella en afmaken met een plakje komkommer. Dressing maken van groene pesto met olijfolie
plakjes rookvlees, in midden een strook smeerbare geitenkaas (Lidl torentje) en daarop een paar blaadjes rucola leggen
plakje roggebrood met smeerbare geitenkaas en daarop stukjes walnoot
augurk omwikkeld met kip- of kalkoenfilet
rijstwafel met mager beleg (snack-a-jacks)
Er zijn vast nog talloze voorbeelden te noemen, ik zou zeggen: roept u maar!

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.